Informace od zdravotní sestry

HLAVNÍ STRÁNKA

  

PROSTATA

  

KREVNÍ TLAK

  

CUKROVKA

  

WARFARIN

  
Diskuze

ALBUMIN - ELFO SNÍŽENÍ, GAMA - GLOBULINY ZVÝŠENÍ

 Anna Brabcová  4.1.2016 1:26

Dlouhodobé užívání léků na likvidaci parazitů. Může být příčinou?

Odpovědět

přidejte sem svůj komentář

Něco Vám není jasné? Zeptejte se na to ostatních. Určitě Vám pomohou.
K zeptání použijte tento formulář.


Nadpis
Jméno
E-mail
Komentář

Všechna políčka formuláře je třeba vyplnit!
E-mail nebude nikde zobrazen.

Připojit fotku

další podobná diskuze

Jaterní testy

 slavomir fisar  28.1.2019 7:21

mam jaterni testy 5 co muze tuto hodnotu ovlivnit vyjma a lkoholu a mastnych potravin treba pomerance nebo jine

Počet odpovědí: 0 | Stálý odkaz | Odpovědět

Jaterní testy

 Kamila schtzler  20.12.2016 6:17

Dobry den posilam vam foto meho vysetreni.je to se mnou hodne spatne?dekuji

Přiložený obrázek | Počet odpovědí: 2 | Zobrazit odpovědi | Stálý odkaz | Odpovědět

Zvysene jaterni enzymy alt,ggt

 honza  16.12.2016 6:09

Dobry den,chci se zeptat,mam dlouhodobe zvysene jaterni enzymy alt-1.3,a ggt-1.5,asi pred rokem jsem prodelal infekci ve svalu leve ruky,nejprve lecenou na dnu obvodnim lekarem,ktery me lecil asi mesic antibiotiky a injekcemi,az po neuspesne lecbe jsem byl odeslan na chirurgii,kde odebranim vzorku tekutiny odsavane z otoku zjistili jiz zminovanou infekci,a byl jsem behem tydne uspesne dolecen dalsimi antibiotiky,zrejme temi spravnymi.Je mozne,ze leceni teto infekce ma po roce vliv na jaterni testy?
Dekuji.

Počet odpovědí: 0 | Stálý odkaz | Odpovědět

diskuze se týká článku


lidé také čtou

ČeskáOrdinace

O nás

Kontakt

Ochrana osobních údajů a cookies

SiteMAP

NABÍDKA OBCHODU