Diskuze: antikoncepce druhy a ceny injekce


Facebook Twitter Pinterest Google + email tisk

(marie kaštylová 11.5.2018 19:36)

mám nepravidelnou menstruaci, potřebuji poradit v srpnu mám jet k moři a mám strach ze ,se nebudu moci koupat mám problémy s křečovými žílami .Brala jsem v minulosti DEPO PROVERU,ale cévní lékař nedoporučuje další užívání.Letos mi bude 50let můžete mi poradit co dělat děkuji za kladnou odpověd.KAŠTYLOV'A

Odpovědět

diskuze se týká článku
přidejte sem svůj komentář

Nenašli jste zde přesně to, co jste hledali? Zeptejte se na to ostatních. Určitě Vám pomohou.
Ke svému dotazu použijte tento formulář.


Jméno
E-mail
Nadpis
Komentář
Všechna políčka formuláře je třeba vyplnit!
Připojit fotku
další podobná diskuze

Hormonální injekce.kdy jít na další?

(elena 7.5.2014 15:37)

v březnu mi byla píchnuta hormonální injekce na 3 měsíce.kdy mám jít na další?


Počet odpovědí: 2 | Zobrazit odpovědi | Odpovědět



Bolesti v pochve antikoncepce

(eva 27 let 19.1.2013 12:38)

Dobry den,

jiz dva roky citim bolest v pochve pro pohlavnim styku. Byla jsem nekolikrat u sveho gynekologa a ten mi rekl ze jsem po fyzicke strance v poradku naposledy mi delal i serii steru a vse bylo negativni. V minulem roce jsem zacala chodit k fyzioterapeutce nicmene bez velkeho efektu. Pani doktorka mi proto nasadila na zkousku antikoncepci { rikala ze by se mozna mohlo jednat o endimetriozu], uprimne receno zacinam si spis myslet ze je problem v me hlave tim ze me styk tak dlouho bolel i pri zlepsini po rehabilitaci jsem do toho vzdy sla s tim ze nic prijemneho to nebude.
Nicmene k memu dotazu: po tom co jsem zacala uzivat antikoncepci (prave jsem zacala 3 mesic) jsem zacala mit svirave bolesti v pochve az krece smerem nahoru . Je to normalni nebo by to mohlo byt neco zavazneho?
Moc dekuji za odpoved
Eva


Počet odpovědí: 1 | Zobrazit odpovědi | Odpovědět



zajímavé články