Diskuze: cipralex


Facebook Twitter Pinterest Google + email tisk


Uživatel: Jaroslava Dosoudilová 1.1.2016 16:50

Dobrý den,užívám na nervy cipralex už přes 10 let a mám veliké problémy s očima,mám zelený zákal a bolí mě oči,říkali mi,že mám suché oči a kapu si každý den 6x i více suché slzy,vyzkoušela jsem jich strašně moc, dokonce ve Zlíně mi dělali z krve a nic nezabírá, teď si kupuju kapky bez kponzervantů, nic moc,mám veliké obtíže, taky mám chronický zánět močového měchýře a právě teď studuju léky ROWATINEX, které mi v lékárně nabídli a u toho jsem našla článek, že ten Cipralex jeho užívání může způsobovat právě ty suché oči i močový měchýř, prosím vás,co je na tom pravda????žádný lékař mi toto nikdy neřekl, je mi 54 let, děkuji za informace

Odpovědět

Odpověď

Re: cipralex
(Cempírek 1.1.2016 17:52)

Požádejte svého lékaře - psychiatra, aby Vám místo Cipralexu naordinoval jiný lék, vhodný k Vašemu zdravotnímu stavu. Sama antidepresiva neměňte.

Zdraví Cempírek!


Reagovat



Odpověď

Re: Re: cipralex
(Brambůrka 20.4.2017 22:58)

myslim,ze neni takovy vyber antidepresiv-je to z blata do louze!neni za co lepsiho menit,bohuzel...sama ho uzivam 10 let,ztloustla jsem ze 67 kg na 83 a kdyz jsem se ho s lekarkou pokusela vysadit,prozila jsem tak priserne stavy,ktere trvaly skoro 4 roky a stale se vraceji,mam nyni z tech vsech leku,co mi pridali,aby nahradily cipralex,maniodepresi,spatne vidim a mela jsem 120kg!!!nyni 104!
leky jsou zlo,mam zniceny zivot,zkousim homeopatika



Přiložený obrázek | Reagovat



diskuze se týká článku
přidejte sem svůj komentář

Něco není jasné? Zeptejte se na to ostatních. Určitě Vám pomohou.
K zeptání použijte tento formulář.


Jméno
E-mail
Nadpis
Komentář
Všechna políčka formuláře je třeba vyplnit!
Připojit fotku
další podobná diskuze

Náhlé vysazení cipralexu


(Lidmila Taláková 31.12.2018 19:42)

Prosím o radu. Cipralex jsem užívala 2 roky a třes v rukou mi stále přetrvával a nepozororvala jsem ani žádné zklidnění. Stejné stavy jako před užíváním. Navíc mi začaly hrozně padat vlasy a zvyšovalo se to. Rozhodla jsem se ho vysadit a teď už třetí den mám závratě a hučení v uších. Je to časté několikrát denně trvá to vždy tak 1 min a pak to přejde. Je možné,že by to způzobilo vysazení Cipralexu?
Předem děkuji za odpověď.


Počet odpovědí: 0 | Odpovědět



Nadvaha


(ALENA 11.1.2018 22:49)

Dobry den.Chtelajsem se zeptat jestli je mozne po cipralexu tak hodne pribirat.Pribrala jsem 10kg a beru ho 3roky.Dekuji.


Počet odpovědí: 2 | Zobrazit odpovědi | Odpovědět



Bolesti žaludku a pocit na zvracení při užívání Escitalopramu.


(Zdena Baštářová 9.10.2017 10:52)

Dobrý den, již měsíc užívám Escitalopram 10 mg a bolí mě od té doby žaludek a mám stále pocit na zvracení. Přejde tento pocit po delší době užívání? Děkuji za odpověď. Zdena baštářová



Přiložený obrázek | Počet odpovědí: 1 | Zobrazit odpovědi | Odpovědět



Chci vysadit cypralex


(helena 3.8.2017 23:22)

chci vysadit cypralex..beru ho asi 4 měsíce, přbrala jsema mam i jé asi známky , že mi nedělá dobře...potom co jsem všechno o cypralexu četla zjištuji, že to možná zvládnu i bez nej..ale nevím jak na to..beru každé ráno jedn prášek mam 10..asi začnu brát jen půlku a snad se takto se sníženou dávkou dopracuji k úplnému vysazení...co říkáte?..máte zkušenost někdo? děkuji za odpověd


Počet odpovědí: 1 | Zobrazit odpovědi | Odpovědět



Co zpusobuje vysazeni cipralexu


(jitka 12.7.2016 14:51)

Dobry den.Uzivala jsem cipralex 1 rok a vubec mi nepomahal s depresi a to i mnoho dalsich antidepresiv.I pres to mi psychiatr dale cipralex predepisoval.Ted jsem se rozhodla neuzivat zadne antidepresiva.Za jakou dobu mi muze byt lepe?


Počet odpovědí: 9 | Zobrazit odpovědi | Odpovědět



Nežádoucí účinky Psyllium


(Zakopal Dušan 13.12.2015 17:55)

Trpím v současné době určitými průjmy. Vypadá to, že je poškozená, nebo narušená střevní flora. je možné použít psyllium i v malém množství , t.j. lednu lžíci?


Počet odpovědí: 1 | Zobrazit odpovědi | Odpovědět



Přibírání po cipralexu


(Ivana Horváthová 13.12.2015 11:57)

Nevíte jestli se po cipralexu přibírá? Mám pořád pocit hladu. I když jím stejně jako před
tím než jsem ho začala brát. Tak mi kila jdou nahoru.


Počet odpovědí: 0 | Odpovědět



Jak léčit zácpu zpusobenou depresí


(Iva Karasová 11.2.2013 0:57)

Dobrý den,mohli by jste mi poradit čím odstranit zácpu vzniklou vždy při depresi? Děkuji


Počet odpovědí: 1 | Zobrazit odpovědi | Odpovědět



zajímavé články