Diskuze: léčení brnění chodidel po chemoterapii


Facebook Twitter Pinterest email tisk


Uživatel: Dagmar 15.8.2016 13:47

Brní mě po chemoterapii. Dá se s tím něco dělat?


Odpovědět

Odpověď

Re: léčení brnění chodidel po chemoterapii
(mirekjanousek 6.9.2017 20:32)

dekuji za odpoved


Reagovat



diskuze se týká článku
přidejte sem svůj komentář

Něco není jasné? Zeptejte se na to ostatních. Určitě Vám pomohou.
K zeptání použijte tento formulář.


Jméno
E-mail
Nadpis
Komentář
Všechna políčka formuláře je třeba vyplnit!
Připojit fotku
další podobná diskuze

Prostata


(stanislav 62let 21.5.2017 17:02)

Jsem po operaci prostaty a odebrání semenych vacku.operace byla provedena v polovině března. Úniky moče jsou minimální. Nenosim vložky proti úniku moče. Myslím si že mně pomohlo pravidelná ranní cvičení. V noci spím bez obtíží ani nemusím stávat na WC.Ale chci se zeptat zda dojde ke stoporeni údu. Děkuji předem s pozdravem Stefiano


Počet odpovědí: 2 | Zobrazit odpovědi | Odpovědět



Pleťové masky


(Lidka 31.8.2015 19:04)

Doporučuju tuto pleťovou masku - tak krásnou hladkou a zdravou pleť jsem neměla snad léta:
www.lecivemasti.cz/p…


Počet odpovědí: 0 | Odpovědět



zajímavé články