Diskuze: pokročily svrab


Facebook Twitter Pinterest Google + email tisk


Uživatel: marie 30.4.2014 21:18

Syn se nemuže zbavit svrabu . Kdo poradí . Děkuji

Odpovědět

diskuze se týká článku
přidejte sem svůj komentář

Nenašli jste zde přesně to, co jste hledali? Zeptejte se na to ostatních. Určitě Vám pomohou.
Ke svému dotazu použijte tento formulář.


Jméno
E-mail
Nadpis
Komentář
Všechna políčka formuláře je třeba vyplnit!
Připojit fotku
další podobná diskuze

Jak se rychle zbavit svrabu


(Ladka 6.10.2018 8:02)

Jak se rychle zbavit svrabu jemi 53.roku po sobje virášky a svědiměto a škrabuse ani u snout ne muhžu jsu poškrabaná až skoro do krve a svědimito po zádech po rukách aji uhž mito de po obličejí ani usnoutr ne muhžu nejsu ani vi spaná jsem v in validným duchodě aji na břichu to mám ja vás moc pro sím po moctemi za volejemi na muj mobil č 702 934 719 ja kdisy lehnu na pohovku tak cítim hžeto pomě něco lehze a hned se začnú škrabat každí den se s prchují a davamsi na sebé čistí věci vi praní o zvitesemi.L.E.


Počet odpovědí: 0 | Odpovědět



Rada hřebíček


(Magdaléna 29.1.2014 18:21)

Dobrý den, koupila jsem si hřebíčkový olej, protože mám podezření, že jsem se nakazila svrabem. Svědění se vyskytuje pouze v oblasti dekoltu, a v loketních jamkách s drobnými pupínky někdy až k zápěstí, ale intenzivní noční svědění se téměř nevyskytuje, tudíž se možná jedná pouze o planý poplach, ale bohužel v nejbližších dnech se kvůli zahraniční cestě nedostanu k lékaři, který by mi tu tuto skutečnost případně potvrdil nebo vyvrátil. Ráda bych alespoň prvotně předešla dalším komplikacím právě použitím hřebíčku. Prosím o zodpovězení několika otázek než začnu s aplikací ... V jakém cca poměru naředit hřebíčkem s rostlinným olejem, aby směs příliš nepodráždila pokožku? V oblasti genitálií nepociťuji žádné svědění, je přesto vhodné lehce nanést olej i do těchto míst? Mohu se tímto olejem namazat i na čele a spáncích? Je lepší ošetření provádět několik dnů po sobě? Děkuji za cenné rady.


Počet odpovědí: 1 | Zobrazit odpovědi | Odpovědět



Svrab


(Nicola 9.1.2014 19:04)

Dobrý večer.Chtěla bych se zeptat,jestli je normální,že když už se druhý den léčím krémem Infectoscab,tak se mi pořád dělají nové pupínky,které furt šíleně svědí.Už se mi nedělají tolik,ale sem tam nějaký jo..znamená to,že paraziti i po masti ještě pořád žijí,nebo to jen doznívá.děkuji moc za odpověď


Počet odpovědí: 6 | Zobrazit odpovědi | Odpovědět



zajímavé články