Diskuze: polyneuropatie


Facebook Twitter Pinterest Google + email tisk

(Iveta Lágnerová 13.9.2017 14:28)

Dobrý den mám příznaky této nemoci na koho se mám obrátit a léčí se to v neschopnosti v noci už mě i budí děkuji za odpověd Lágnerová.

Odpovědět

Odpověď

Re: polyneuropatie (Cempírek 13.9.2017 15:48)

Pokud je vaše neuropatie způsobena cukrovkou, tak byste nejdříve měla zajít za diabetologem. Jestli cukrovku nemáte (opakované testy neprokázaly zvýšený krevní cukr), tak vám pomůže vyšetření u neurologa, ortopeda a kardiologa. Jeden z těchto tří lékařů by měl zjistit příčinu vašich nepříjemných pocitů. Co se týče uznání stavu práce neschopná, záleží na posouzení v ordinaci. Když lékaře přesvědčíte, že kvůli těmto problémům nemůžete vykonávat svou práci, například proto, že usínáte na pracovišti z důvodu nemožnosti spánku, tak neschopenku můžete dostat.

Zdraví Cempírek!


Reagovat



Odpověď

Dotaz (Iveta Lágnerová 26.9.2017 8:56)

Dobrý den prosím Vás byla jsem poslána na neurologii s podezřením na neuropatii je tam dlouhá čekací doma co si mohu brát na bolesti děkuji.


Reagovat



Odpověď

Nový dotaz (Iveta Lágnerová 3.11.2017 5:51)

Dobrý den prosím Vás chci se zeptat byla jsem na vyšetření EMG a zjistili mi že mám polyneuropatii středně těžkou až těžkou ani na neurologii ani obvodní mi neřekla co se mnou bude dál čeká na vyšetření z psychiatrie kam půjdu poprvé co asi semnou bude dál děkuji za odpověd Lágnerová.


Reagovat



diskuze se týká článku
přidejte sem svůj komentář

Nenašli jste zde přesně to, co jste hledali? Zeptejte se na to ostatních. Určitě Vám pomohou.
Ke svému dotazu použijte tento formulář.


Jméno
E-mail
Nadpis
Komentář
Všechna políčka formuláře je třeba vyplnit!
Připojit fotku
další podobná diskuze

Palení nohou při cukrovce

(Mirek 28.9.2017 7:31)

5 let mám cukrovku 2.typu beru prášky Metformin 3x denně. Už asi měsíc trpím pocity horka v levém lýtku. Trvá to pár minut ale vrací se to po celý den. Na lýtku nejsou vidět žádné povrchvé změny a ani mě nebolí nohy. Přesto jsou tyto pocity docela nepříjemné. Nejsem si jist, co to způsobuje.


Počet odpovědí: 1 | Zobrazit odpovědi | Odpovědět



Noční bolesti nohou

(PAVLA 14.9.2017 9:44)

V roce 1999 po operaci ploténky, Artroza diabetes. Již několik měsíců mě k ránu budí silné bolesti levé nohy, od prstů brnění a bolesti od nártu až po křeče v lýtku. Přes den při delším stání jako by mi nohy začínaly dřevěnět. Magnézium užívám ale bez efektu.


Počet odpovědí: 2 | Zobrazit odpovědi | Odpovědět



Dotaz k nemoci

(Milena 5.8.2017 20:58)

Zajímalo by mě,zda se dá úplně vyléčit neuropatie u cukráře typ.II. Jde o odumírání nerv.nohou a cév v mozku.Mému muži údajně proces zpomalují lékama s tím, že to vyléčit nejde,tuddíž dlouhodobé utrpení? Neustále si stěžuje na mravenčení a otok rukou a bolest nohou, neudrží rovnováhu a má "motolici" v hlavě chodí s velkou obtíží, do toho je hrozně pesimistický dá se s tím něco dělat nebo usnadnit péči o něj? předem děkuji za odpověď


Počet odpovědí: 2 | Zobrazit odpovědi | Odpovědět



Bolest rukou i nohou

(Jana 31.5.2017 6:01)

Rano vstavam cela rozlamana,boli me ruce ale tak moc ze mam co delat abych unesla sveho rocniho syna.Krece v litkach mam take..vsichni mi rikaji at si zajdu k Dr.


Počet odpovědí: 0 | Odpovědět



Bolesti nohou a yersinie

(michala 8.7.2016 20:38)

Dobrý den byla mi před časem zjištěna recivida yerinie a niní mám velké bolesti nohou a které jsou jako by stuhlé až to i jekoby pálí běžné analgetika nezabírají zkoušela jsem již i nimesil a revmatolog jen doporučil probiotika ale bolesti se stále zhoršují neměl by pro mě někdo nějakou radu co s tím v případě nějaký kontakt. Děkuji Michala


Počet odpovědí: 2 | Zobrazit odpovědi | Odpovědět



Revmatoidní artritida plus neuropatie.

(Věra 123 15.5.2016 14:22)

Zdravím všechny.Mám revmatoidní artritidu dlouho asi 40 let/po anginách/ 2-3 stupně a k tomu asi 10 let neuropatii nohou a rukou.Nyní i močového měchýře,bojuji s tím 4 měsíce,moč v pořádku,potíže veliké.Opravdu hrozné spojení.Co mám za bolesti nebudu vypisovat.Jezdím často do lázní,snažím se cvičit co mě jde a hlavně chci napsat o lécích.Užívala jsem už kde co od Ibubrufenu po jiné preparáty i kortikoidy a nyní nesnáším už vůbec nic a musím trpět.Mám vedlejší účinky a je mě s léky hůř,než bez nich.Naposled mě lékař dal inj.Mectojed,sama jsem si píchala,jednou týdně,vydržela jsem do 3.inj.nedalo se to.Nevím co se mnou bude.Poraďte.


Počet odpovědí: 2 | Zobrazit odpovědi | Odpovědět



Neuropatie

(Monika K. 6.4.2016 22:18)

Měřím cukr, hlídám stravu, doporučení lékaře dodržuju pravidelně, ale s neuropatickou bolestí mám problémy pořád :-( Zkouším kurkumu a Neuritogen, uvidíme…


Počet odpovědí: 3 | Zobrazit odpovědi | Odpovědět



Mravenčení v končetinách,bušení srdce, ztuhlé končetiny

(Jarmila Šromová 11.2.2016 16:15)

Brala jsem léky Lexaurin a Mabron léta. Po náhlém vysazení (lékařka) se u mě projevily bolesti, ztuhlé končetiny a mravenčení, zpomalená činnost, zhoršení paměti, vidění. Byla jsem na psychiatrii, kde mě byla ordinována medikace Trittico a Neurontin a Novalgin. Šla jsem na vl. žádost domů, stav je horší a horší. Vyšetření v nemocnici mě nikdo nenabídl. Už jsem nešťastná, nemůžu nic dělat a to málo jen s nejvyšším nasazením. Prosím, nechce se mě už ani žít, manžel má se mnou svatou trpělivost, ale nevím, jak to dlouho vydrží. Je mě 68 let a prý na to nevypadám, ale pozoruju, jak jsem za ty skoro 3 měsíce sešla. Jarmila.


Počet odpovědí: 10 | Zobrazit odpovědi | Odpovědět



Svědění a pálení v tříslech

(Zdeněk Kroh 24.11.2015 23:10)

Zdravím všechny,
dokáže mi někdo říct, jestli se neuropatie dokáže projevovat i svěděním, pálením a i brněním v oblasti šourku, a pak i v tříslech?? Trápím se tím už třetí rok a je to opravdu hnus....


Počet odpovědí: 4 | Zobrazit odpovědi | Odpovědět



Polyneuropatie dolních končetin.

(Božena 1.9.2015 16:31)

Prosím odpoví mě nějaká dobrá duše proč mám polyneuropatii dolních končetin? Nemám cukrovku,nikdy jsem nekouřila ani nepila alkohol.Ten alkohol jen na malý přípitek např.narozeniny.Mám srážení krve laidenskou mutaci.Moc díků za odpověď.


Počet odpovědí: 11 | Zobrazit odpovědi | Odpovědět



Brnení chodidel po chemoterapii

(Mikolajková Věra 15.4.2015 18:02)

Jsem tři roky po chemoterapii a stále mne brní chodidla.Pomohlo vám někomu něco na to?


Počet odpovědí: 1 | Zobrazit odpovědi | Odpovědět



Bolesti svalů kloubů kosti , zad 5 měsíců po chemoterapii

(Marcela Bartoníková 21.4.2014 14:51)

Jsem po léčbě rakoviny prsu, 5 měsíců po chemoterapii a 2 měsíce po ozařování. Mám stále bolesti kostí, kloubů, zad a to hlavně v noci.Prodělala jsem při chemoterapii herpes zofer v zádové oblasti.


Počet odpovědí: 1 | Zobrazit odpovědi | Odpovědět



zajímavé články