Diskuze: Re: účinná prevence


Facebook Twitter Pinterest Google + email tisk


Uživatel: bíba 21.5.2008 11:44

Tak tomu nevěřím. Dělat se tá vždycky se vším. Takže na Vašem místě bych jednoznačně doporučila kurzy STOB (cvičení pro ti obezitě). Je to pod odborným dohledem a nejde tam o zhubnutí, ale o přijetí nových návyků, které pomůžou novou hmotnost také udržet. Mimochodem, jak jsou na tom Vaše děti? Myslíte, že budou mít k obezitě také dispozici? Jestli jsou právě malé, tak je výborná příležitost se cíleně zaměřit na jejich zdraví.

Odpovědět

diskuze se týká článku
přidejte sem svůj komentář

Nenašli jste zde přesně to, co jste hledali? Zeptejte se na to ostatních. Určitě Vám pomohou.
Ke svému dotazu použijte tento formulář.


Jméno
E-mail
Nadpis
Komentář
Všechna políčka formuláře je třeba vyplnit!
Připojit fotku
další podobná diskuze

Re: účinná prevence


(valda 23.5.2010 16:44)

prevence je nutná, já beru pravidelně vitamíny, curenzym a sportuju.


Počet odpovědí: 0 | Odpovědět



Re: účinná prevence


(Jana 2.4.2010 13:37)

www.terapeutickecent… uz rok tam dojizdim a oteviram si "cestu" nejen k sobe... (www.aloeveragel.estr…)


Počet odpovědí: 0 | Odpovědět



Re: účinná prevence


(Lída 25.6.2009 9:49)

Jako terapeut mám zkušenosti z klasické, ale hlavně alternativní medicíny. Pro zájemce zrovna připravujeme seminář na témai homeopatie, možná by vám to něco dalo. Prosím podívejte se na www.homeopatie-psych…

Hezký den.Lída


Počet odpovědí: 0 | Odpovědět



Re: účinná prevence


(Božena 21.5.2008 21:45)

to nevim. zatim je kluk jak lunt a holka trošku voplacana. Jak by sem to mohla vedet...


Počet odpovědí: 2 | Zobrazit odpovědi | Odpovědět



Re: účinná prevence


(Božena 19.5.2008 16:22)

tak to sou pěkný kecy. |Já teda pravda byla dycky pěkně při těle a věděla sem to vo sobě až do těhotenství sem to držela na uzdě a potom mi to vylítlo vo třicet kilo, dvacet zůstalo. To samý se stalo při druhym děcku a ted vypadam jako koule a vědela sem to že simusím dávat pozor a stejně sem nezhubla. A ani sem ti na to žádnej test nemusela dělat


Počet odpovědí: 0 | Odpovědět



Re: účinná prevence


(bíbka 18.5.2008 10:37)

Tak to je snad jasné. Máš-li díky Genscanu informaci, že máš zvýšenou dispozici k obezitě a ještě k tomu budeš vědět, že obezita je ve skutečnosti spouštěčem celé řady dalších nemocí, tak se budeš mnohem více hlídat, aby jsi neztloustla. A myslím, že je mnohem jednodušší si pohlídat, aby člověk neztloustl, než to později pracně shazovat.


Počet odpovědí: 0 | Odpovědět



Re: účinná prevence


(Kukačka 16.5.2008 14:31)

to chapu. Ale co nechapu je k cemu mi bude kdyz budu o sobe vedet ze mam geny na tloustnuti. Anebo u deti.


Počet odpovědí: 0 | Odpovědět



Re: účinná prevence


(Bíbka 14.5.2008 16:02)

To má vcelku jasný vysvětlení. Obezita, stejně jako většina nemocí, na které poukazuje Genscan je multifaktoriální. To znamená, že k jejímu propuknutí se toho musí sejít povícero. Takže např. u obezity to budou ony pověstné geny a taky návyky při stravování (jak si myslela Olga) a vůbec celkový styl rodiny. Podle mého i když by například dítě se sklony k obezitě adoptovali fanatičtí sportovci, tak z děcka totální hubeňour a asketa nebude nikdy, ale taky nebude obézní.


Počet odpovědí: 0 | Odpovědět



Re: účinná prevence


(Olga K 13.5.2008 21:24)

To jsem samozřejmě viděla, ale vždycky jsem to přičítala špatným stravovacím návykům celé rodiny, které se taky na celé rodině projeví. Tomu, že by mohlo jít o geny jsem nevěřila, vlastně jsem to považovala za výmluvu. Až teď jsem se zajímala o genetickou analýzu a tak mne to zaskočilo.


Počet odpovědí: 0 | Odpovědět



Re: účinná prevence


(Olina 12.5.2008 13:00)

Ahoj. Dívala jsem se na stránky Genscanu a mezi zmíněnými nemocemi, kterým se prý dá předcházet je i obezita. Jak tomu mám rozumět? Vždycky jsem si myslela, že to záleží hlavně na poměru mezi spotřebovanou energií a energií vydanou. Takže se do toho pletou i geny? Díky za vysvětlení.


Počet odpovědí: 0 | Odpovědět



Re: účinná prevence


(Jura 27.4.2008 8:57)

Tak to by jsi toho teda chtěla vědět moc. Co já vím tak se jedná o rozbor DNA ze slin, nejde tam jenom o Alzheimera ale i o hodně dalších nemocí. U většiny má cílená prevence velký smysl. Podívej se na stránky www.genscan.com já genetice nerozumím. Ale co vím, tak ve světě to docela frčí a dřív to stávalo děsný prachy a teď se jim podařilo cenu srazit asi na 10 %.


Počet odpovědí: 0 | Odpovědět



Re: účinná prevence


(Kateřina 26.4.2008 7:22)

Jak že na toho alzheimera přijdou?


Počet odpovědí: 0 | Odpovědět



Re: účinná prevence


(Abatyše 23.4.2008 18:20)

Je pravda, že co se týče dušení činnosti ve stáří, tak je s podivem, jak někteří jedinci v 80 cvičí, pracují nebo dokonce tvoří - a to nemluvím o exemplářích, co plodí potomstvo a jiný už jenom čekají na smrt. Naše teta se přihlásila v 65 na univerzitu třetího věku. Předtím byla 10 let v důchodu a to by jste mrkali, jak jí to tam náramně prospělo. A taky začala chodit někam na cvičení pro seniory. Prostě dobrý. Řekla bych, že tý se stařecká demence vyhne obloukem.


Počet odpovědí: 0 | Odpovědět



Re: účinná prevence


(Jura 23.4.2008 11:13)

Nikolo to mimo není. :-|



Protože to, kdy ti Azheimer nastoupí a taky v jaký podobě se ovlinit dá. Jde tam kromě genů (který nezměníš, to je jasný), taky o průchodnost cév v mozku (vaskulární demence) a to už se určitě ovlivňovat dá. Když se o riziku Alzheimera dozvíš dejme tomu ve třiceti a budeš to řešit, může se ti posunout třeba na 95. A to už je teda setsakra dobrý.


Počet odpovědí: 0 | Odpovědět



Re: účinná prevence


(Nikol 20.4.2008 22:11)

na jejich stránky jsem se taky koukal. A co takovej Alzheimer? S tím se přece nedá nic dělat to jenom stárneš a čekáš, kdy začneš slintat. Všechno osttní na tom genscanu mi přišlo jako rozumný sdělení ale Alheimer je mimo. To už se může rovnou předpovídat kdy že člověk umře.


Počet odpovědí: 0 | Odpovědět



Re: účinná prevence


(Jeddi 26.3.2008 16:28)

Ano. Daleko to nemá a vlastně to překvapivě přesně zodpovědělo mou otázku. I jsem se dívala na jejich web (www.genscan.com).



Asi záleží na povaze každého člověka, jestli takto získané iinformace o svém životě dokáže nebo nedokáže využít.

Stejně jako s informací o umírání. Někoho skutečná pravda o zdravotním stavu vyburcuje k boji a jiného uvrhne do deprese. :armati:


Počet odpovědí: 0 | Odpovědět



Re: účinná prevence


(Barbucha 22.3.2008 10:40)

Bavíte se tady počád o Genscanu? To má od ezoteriky docela daleko


Počet odpovědí: 0 | Odpovědět



Re: účinná prevence


(Jeddi 19.3.2008 10:49)

To si myslím je právě úkol pro alternativní medicínu. Rakovina prsu podle ezoteriků znamená příliš mnoho rozdané lásky, takže bych se mnohem víc soustředila na sebe, líp cvičila, třeba zašla psychologovi, naučila se trochu razantněji říkat NE!!! Prostě nebýt za každou cenu ta hodná, která každému vyhoví....a abych nevypadala jako úplná mimoňka - dělala si samovyšetření a dvakrát ročně se objevila u doktora.


Počet odpovědí: 0 | Odpovědět



Re: účinná prevence


(Pavel 15.3.2008 16:16)

Co uděláš s hrozící rakovinou prsu? :armati5:


Počet odpovědí: 0 | Odpovědět



Re: účinná prevence


(Pavel 25.2.2008 13:26)

Dospělí asi 16 000. mají firemní web www.genscan.com tam to určitě někde já. Já jsem to zatím až tak nezkoumala.


Počet odpovědí: 0 | Odpovědět



Re: účinná prevence


(RR 23.2.2008 21:22)

Jo, to má něco do sebe. Kolik ten Genscan stojí? A jak to probíhá?


Počet odpovědí: 0 | Odpovědět



Re: účinná prevence


(Honza S. 22.2.2008 22:28)

To určitě ne. Tenhle druh informací fakt patří spíš ke kartářkám. Jedná se o nemoci geneticky podmíněné (např. infarkt, rakovina prsu, cukrovka, obezita…je jich asi dvacet). Takže když ti teď řeknou že do patnácti let budeš mít nejspíš cukrovku, teď můžeš udělat to, že změníš jídelníček a budeš se aktivně hýbat, dokud jsi mladá a zdravá a nebude ti to dělat žádný velký problémy s tím začít.


Počet odpovědí: 0 | Odpovědět



Re: účinná prevence


(Morgana 20.2.2008 16:28)

Agáto - to mi trochu zavání kartářstvím :fire: . Takže já se teď můžu dozvědět jestli za za patnáct let zlomím nohu?


Počet odpovědí: 0 | Odpovědět



Re: účinná prevence


(Agáta 18.2.2008 11:33)

Jeddi - teď nevím jestli to bude pasovat k tvé alternativní povaze - na slabé stránky osobnosti by se měl asi zaměřit každý podle sebe (možná stačí se na sebe sebekriticky podívat). Ale co se týče zdraví můžeš si nechat udělat tzv. GenScan. Pomocí testu DNA ti určí k jakým nemocem máš jasné dispozice a podle těchto informací si už můžeš přesněji směřovat svá životní opatření. V tvém případě asi spíše alternativního rázu.

O:-)


Počet odpovědí: 0 | Odpovědět



zajímavé články