Diskuze: sucho v ústech


Facebook Twitter Pinterest Google + email tisk


Uživatel: Rudolf Kubičko 7.5.2018 15:22

Dobrý den, jsem diabetik, poprosil bych jaké řešení podniknout na odstranění mého problému. Velmi srdečně děkuji.

Odpovědět

Odpověď

Re: sucho v ústech
(Cempírek 7.5.2018 15:36)

Zkuste žvýkačky a nebo nízkokalorické bonbóny. Dýchejte výhradně nosem. Používejte ústní vodu, která neobsahuje alkohol. Zároveň se vyhněte pití alkoholu a kávy. Přes den popíjejte ledové nápoje založené na citronové šťávě. Pokud užíváte léky na alergii (antihystaminika), tak se poraďte se svým lékařem na jiné léčbě, protože tyto léky způsobují sucho v ústech.

Zdraví Cempírek!


Reagovat



diskuze se týká článku
přidejte sem svůj komentář

Nenašli jste zde přesně to, co jste hledali? Zeptejte se na to ostatních. Určitě Vám pomohou.
Ke svému dotazu použijte tento formulář.


Jméno
E-mail
Nadpis
Komentář
Všechna políčka formuláře je třeba vyplnit!
Připojit fotku
zajímavé články