Diskuze: vitamín b12 přibývání na váze


Facebook Twitter Pinterest Google + email tisk


Uživatel: ALENA 22.1.2015 15:56

Poradi mi nekdo s premirou vitaminu b v tele byl mi aplikovam injekcne a porad pribiram na vaze a mam desnej hlad diky za radu alca

Odpovědět

Odpověď

Re: vitamín b12 přibývání na váze
(Cempírek 22.1.2015 20:59)

Přibírání na váze a zvýšená chuť k jídlu můžou souviset s nárůstem příjmu vitamínů řady B. Nadbytky vitamínů řady B se v těle ukládají a spotřebovávají se postupně. Nejlepší způsob, jak rychle spotřebovat zásoby vitamínů B je zvýšená fyzická aktivita, což znamená cílené posilování svalů a aerobní pohyb. Toto Vám pomůže zbavit se popisovaného problému.

Zdraví Cempírek!


Reagovat



Odpověď

Re: Re: vitamín b12 přibývání na váze
(ALCA 25.1.2015 19:59)

Diky za radu , ale ve svych letech s nemocnymi klouby asi tezko budu pouzivat erobik a ruzne skakani, ale dekuji


Reagovat



Odpověď

Re: Re: Re: vitamín b12 přibývání na váze
(Cempírek 25.1.2015 20:43)

I ve vyšším věku je pohyb důležitý a možný. Například chůze s hůlkami (nordic walking) po místech, které vás zajímají. Nebo posilování břišních svalů doma v leže na podlaze. Nebo mávání rukama, ve kterých současně držíte pet lahve s vodou. Způsobu je mnoho a uděláte líp, když nebudete hledat důvody proč necvičit, ale zaměříte se na ty proč cvičit.

Zdraví Cempírek!


Reagovat



diskuze se týká článku
přidejte sem svůj komentář

Nenašli jste zde přesně to, co jste hledali? Zeptejte se na to ostatních. Určitě Vám pomohou.
Ke svému dotazu použijte tento formulář.


Jméno
E-mail
Nadpis
Komentář
Všechna políčka formuláře je třeba vyplnit!
Připojit fotku
další podobná diskuze

Vitaminy na pribrani


(dagmar bockova 17.12.2017 16:32)

dobry den muzete my poradit nemuzu pribrat jim hodne i sladke i pangamin jsem mela a vaha je stale nizka a kdyz priberu to kilo tak na bricho nohy a ruce mam hubene i zadek


Počet odpovědí: 0 | Odpovědět



zajímavé články