Informace od zdravotní sestry

HLAVNÍ STRÁNKA

  

PROSTATA

  

KREVNÍ TLAK

  

CUKROVKA

  

WARFARIN

  
Diskuze

VITAMINU B9

 Markéta  18.5.2014 23:42

Tloustne se po vitaminu B9?

Odpovědět

Odpověď

Re: vitaminu b9
 Cempírek  19.5.2014 0:44

Ne, po vitamínu B9 se netloustne. Vůbec po vítamínech řady B nelze říci, že se tloustne, až na vitamín B12, který podporuje nárůst svalové hmoty a ta může být vnímána jako tloustnutí. Ale že by vitamíny řady B podporovaly tloustnutí ve formě ukládání podkožního tuku je nesmysl. Naopak dostatek všech vitamínů B je pro fungování těla velmi prospěšné.

Zdraví Cempírek!

Stálý odkaz | Reagovat

přidejte sem svůj komentář

Něco Vám není jasné? Zeptejte se na to ostatních. Určitě Vám pomohou.
K zeptání použijte tento formulář.


Nadpis
Jméno
E-mail
Komentář

Všechna políčka formuláře je třeba vyplnit!
E-mail nebude nikde zobrazen.

Připojit fotku

diskuze se týká článku


lidé také čtou

ČeskáOrdinace

O nás

Kontakt

Ochrana osobních údajů a cookies

SiteMAP

NABÍDKA OBCHODU